Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι λόγω εορτών το help desk της πλατφόρμας μας θα παραμείνει κλειστό από τη Δευτέρα 25/12/2017 έως και την Παρασκευή 05/01/2018.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με τους συμβούλους του todikio.gr κατά τις ημέρες και ώρες διαθεσιμότητας, που αναγράφονται στην ατομική τους καρτέλα.

Για βοήθεια καλέστε στο 210 8048552

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ναι, για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες click to call και e-mail πρέπει να γίνετε μέλος. Για την χρήση της υπηρεσίας Μediatel δεν απαιτείται εγγραφή.

Για να γίνετε μέλος μπορείτε να επισκεφθείτε την αρχική σελίδα του todikio.gr και να δημιουργήσετε το δικό σας προφίλ πατώντας πάνω στο ΕΙΣΟΔΟΣ.

Συνήθως, η κλήση διαρκεί 6 με 8 λεπτά. Είναι σημαντικό να έχετε προετοιμάσει τις ερωτήσεις σας σε ένα χαρτί μπροστά σας.

Μέσω click to call , επιλέγετε εσείς το πακέτο ομιλίας που είναι κατάλληλο για εσάς και όταν ο χρόνος πλησιάζει στο τέλος του θα λαμβάνετε ενημέρωση μέσω της κλήσης. Μέσω Μediatel μιλάτε όσο θέλετε με ανώτατο όριο τα 20 λεπτά.

Αν δεν εξαντλήσετε άμεσα το χρόνο ομιλίας click to call που έχετε προπληρώσει, μπορείτε να επιστρέψετε στην πλατφόρμα για να τον καταναλώσετε οποιαδήποτε άλλη στιγμή για το χρονικό διάστημα του 1 έτους. Αν περάσει το 1 έτος, τα χρήματά σας θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας. Το παραπάνω ισχύει για την υπηρεσία click to call. Στην περίπτωση της Mediatel η χρέωση γίνεται απευθείας στον τηλεφωνικό σας λογαριασμό, ενώ στη περίπτωση του e-mail η χρέωση αφορά το κάθε επιμέρους ζητούμενο σας προς τον Σύμβουλο.

Μπορείτε να εντοπίσετε έναν συγκεκριμένο Σύμβουλο μέσω της αναζήτησης του ονόματός του ή του μοναδικού κωδικού του.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μέσω του click to call και του e-mail αλλά όχι μέσω της Mediatel.

Τα προσωπικά σας δεδομένα παραμένουν ανώνυμα και δεν κοινοποιούνται σε κανέναν, συμπεριλαμβανομένων και των νομικών συνεργατών μας.

Για εσάς που δε θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα, ο κατάλληλος τρόπος συνομιλίας είναι μέσω της υπηρεσίας Mediatel. Περισσότερες πληροφορίες για τις χρεώσεις μπορείτε να βρείτε εδώ.

Στόχος της πλατφόρμας μας είναι να σας παρέχουμε online νομικές συμβουλές. Eάν η υπόθεσή σας απαιτεί συνάντηση με τον Σύμβουλο, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού σε συννενόηση με τον Σύμβουλο της επιλογής σας.

Οι χρεώσεις εξαρτώνται από τον τρόπο επικοινωνίας που θα επιλέξετε. Μάθετε περισσότερα εδώ.

Το todikio.gr σας παρέχει συμβουλές από δικηγόρους και συμβούλους διαφόρων ειδικοτήτων τις οποίες μπορείτε να δείτε στο μενού της πλατφόρμας.

Εάν ο Σύμβουλος δεν μπορεί να απαντήσει στην ερώτηση σας κατά τη διάρκεια της κλήσης, θα σας ζητήσει να τον καλέσετε αργότερα, γιατί πιθανά θα χρειαστεί να διερευνήσει το αίτημά σας. Οι νόμοι αλλάζουν συνεχώς, επομένως οι Σύμβουλοι πρέπει να διασφαλίζουν την πιο σωστή απάντηση για εσάς.

Δεν αποκαλύπτουμε τα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, τηλέφωνο, email) στους συμβούλους με τους οποίους συνομιλείτε μέσω του todikio.gr. Για αυτό το λόγο, σε περίπτωση που η κλήση τερματιστεί θα πρέπει εσείς να καλέσετε τον δικηγόρο με τον οποίο συνομιλούσατε.

Ύστερα από λίγο, θα ακούσετε ένα σύντομο μήνυμα από τη Mediatel, η οποία θα σας ενημερώνει ότι έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε άλλο Σύμβουλο πληκτρολογώντας τον τριψήφιο αριθμό του. Για να βρείτε διαθέσιμους Συμβούλους επιλέξτε στην Αναζήτηση το φίλτρο διαθεσιμότητας.

Ναι, μπορείτε να καλέσετε ξανά τον ίδιο Σύμβουλο, αναζητώντας τον με το όνομά του ή τον μοναδικό κωδικό του στη μηχανή αναζήτησης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω υπολογιστή, κινητού και σταθερού τηλεφώνου.

Μέσω της μπάρας Χαμηλό- Μέσο –Υψηλό μπορείτε να επιλέξετε το επίπεδο λεπτομέρειας της απάντησης που θέλετε να λάβετε.

Είναι σημαντικό για τους συνεργάτες μας να γνωρίζουν το επίπεδο λεπτομέρειας στην απάντηση που θα δώσουν να σας εξυπηρετήσουν με το καλύτερο δυνατό τρόπο και να σας προσφέρουν την αντίστοιχη τιμή για τις υπηρεσίες τους.

Φυσικά και είναι υποχρεωμένοι. Το ίδιο ισχύει και για τους υπαλλήλους του todikio.gr. Εάν δεν αποκαλύψετε την ταυτότητά σας στο άτομο με το οποίο συνομιλείτε, η ταυτότητά σας δεν αποκαλύπτεται. Το email που παρέχετε για την εγγραφή στο todikio.gr χρησιμοποιείται μόνο για ενημερωτικές ενέργειες από todikio.gr ή για αποστολή αποδείξεων.

Στην καρτέλα «Επικοινωνία» μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας και να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε.

ΣΥΝΔΕΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΗ

Συνδεθείτε

Loading...